Sjezd Upírů (1984)

Piju a pil jsem vždy podle norem - i nad míru
až jsem se propil - sám sobě vzorem - na sjezd upírů
Restaurant TICHÝ ve stínu pípy zmagořil a ztich
Voněly lípy pivo a zvratky ve víru kouře z Lip


Padl jsem v náruč - i do noty - díky svý druhý míze
pracovnici transfúzní stanice soudružce Líze
Než jsem se nakrk skočila mi na krk že mi pustí žilou
a že mi udělá co chci - když ji přeříznu motorovou pilou


Luízo Luízo proč mi piješ krev?
Já jsem taky upír - all right! Vypij mě do dna
ale aspoň kapku červenýho mi na dně nech!


Sjezd skončil halabala sotva začal - už mě volají na sál!
Chtěj po nás shora abys ještě více sál a makal
Ale jak když každej upír má jinýho upíra
kterej mu pije krev v patách? !
A ještě chtěj abych celej ten mejdan za všechny zatáh!


Svítá... můj drink už je dopit
A v tichu tepe tepe klapot koňskejch kopyt
A vy se divíte velice že v celý republice
už neseženete ani konzervu krevní tučnice


Luízo Luízo proč mi piješ krev?
Já jsem taky upír - all right! Vypij mě do dna
ale aspoň kačku za láhev mi nech!

Žádné komentáře:

Okomentovat