Vladimír Merta a Dobrá Úroda - Nikdo v zemi nikoho - 2012

01.Ticho
02.I’m Czech
03.Velkej Mimoň
04.Meziměsto
05.Děvče hovoří
06.Pozítří
07.Bývaly časy
08.Joe Dvojtečka
09.Sjezd upírů
10.Mistr Jin a Mistr Jang
11.Zezadu
12.Nikdo v zemi nikoho


Je zajímavé, že mě i po tolika letech Ticho dojímá a I’m Czech rozesmívá. Mertovi to sakra pořád dobře zpívá a na rozdíl od mých jíných oblíbených zpěváků co stálo na nároží s kytarou a hrálo, nemá problémy s rozsahem.
Osobně bych snesl víc tvrdší elektriku, celá deska mi zní hodně Mišíkovsky, což dáva k jejich historii smysl a jediná Madona Decibela ve mě vyvolává pařící pocity.
Trochu mi vadí ty drobné nepřesnoti, občasné přeřeknutí, zapomenutí textu, na co jsem u VM na koncertu zvyklý, ale u studiovky by to nemělo být.
Já vím, takhle po letech se špatně dělají desky, takže to neberte prosím jako výtku.
Škoda, že se Úroda v době svého rozmachu víc nerozjela. Tolika písní VM by si zasloužila rockový háv.

Jednu věc jim ale neprominu.Že u Jing Jang nezachovala Úroda charakteristický rif pro tuto píseň. To je jako by kapela začala hrát Satisfaction nebo Smoke On The Water bez .....však to znáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat