Velkej Mimoň (1982)

Hele kámo můžeš mě koupit pivo?
Nemám vůbec žádný prachy
Říkají mě Velkej Mimoň - a co?
Aspoň nemám co ztratit
Panenka Bohemka soudce je blbej
chceme vidět krev!


Moh jsem taky mít VUML
to by teda byla škvára
moh sem sedět tam co Himl
himlhergot kámo dej mě na cigára
Bij bij bij brňáka tyčí do hlavy
Chceme vidět krev!


Sebrali nám tvrdej rockec
teď nám sbíraj taky vlajky
To bude ale jejich konec
sáhnou nám na škopek za chvíli pudou taky
Kometa do světa brňáci jedéééém
Chceme vidět krev!


Na co ti je vole škola?
Tyhle mozkový dostihy
z tebe udělají vola
Shledávám sám sebe bez chyby
Jando Jando Katapult je léééééépší
Chceme vidět krev!


Říkají mě Velkej Mimoň
čikuli indulona všecko beru
Čumím že seš Vé Eš blboň
hele - vodprejskni rychle do éteru
Vojáci profíci Dukla pukla
Chceme vidět krev!


Málem se začnu stydět
že vůbec umím číst
Je ale třeba vidět
že blbci taky musej jíst
Vometáci travolťáci mají nízký IQ
Ale mají si kde hrát?!

2 komentáře:

  1. mám nějakou verzi s: "..shledávám sám sebe BEZ MATURITY bez chyby" ..

    OdpovědětVymazat
  2. jo, a: "..KOSMONAUTE vodprejskni do éteru.."

    paráda!!

    OdpovědětVymazat